Ce sunt proteinele?

Proteina este un macronutrient care este indispensabil pentru a construi masa musculară. Acesta se găsește în mod obișnuit în produsele animale, deși este prezent și  în alte surse, cum ar fi nuci și leguminoase.

Există trei macronutrienți: proteine, grăsimi și carbohidrați. Macronutrienții distribuie calorii sau energie. Organismul are nevoie de cantități mari de macronutrienți pentru a intretine viața, de aici termenul „macro”, potrivit Centrului de sănătate al Universității din Illinois McKinley. Fiecare gram de proteine ​​conține 4 calorii. Proteina reprezintă aproximativ 15% din masa corporală a unei persoane.

Din punct de vedere chimic, proteina este formata din aminoacizi, care sunt compuși organici produsi din carbon, hidrogen, azot, oxigen sau sulf. Aminoacizii sunt compusii de proteine, iar proteinele sunt blocurile de masa ale muschilor, potrivit National Institutes of Health (NIH).

„Când proteina este descompusa în organism, aceasta ajută la combustia masei musculare, ceea ce ajută la metabolism”, a declarat Jessica Crandall, nutriționist dietetician înregistrat, educator certificat de diabet și purtător de cuvânt național pentru Academia de Nutriție și Dietetică. sistemul rămâne puternic. Te ajută să rămâi plin. O mulțime de cercetări au arătat că proteinele au efecte de sațietate. „

De exemplu, două studii recente au demonstrat că savoarea, sau senzația de plin după o masă, s-a îmbunătățit după consumarea unei gustări bogate în proteine. Un studiu publicat în revista Nutrition din 2014 a comparat gustările de după-amiază cu iaurt bogat în proteine, biscuiți bogați în grăsimi și ciocolată bogată în grăsimi. Printre femeile care au participat la studiu, consumul de iaurt a dus la o reducere mai mare a foametei după-amiaza față de ciocolată. Aceste femei au consumat și mai puțin la cină, in comparatie cu femeile care au mancat gustări pe biscuiți și ciocolată.

Un studiu asemananator publicat in 2015 in Journal of Nutrition a constatat ca adolescentii care au consumat gustari de proteine ​​de dupa-amiaza au dezvoltat o crestere a apetitului, satietate si calitatea dietei. Adolescenții aveau, de asemenea, îmbunătățiri ale dispozițiilor și energie de recunoaștere mai bună.

Cât de multă proteină?

Institutul de Medicină recomandă ca între 10 și 35 procente din caloriile zilnice să provină din proteine. Modul în care se combina cu mase de proteine ​​tine mult de nevoile calorice ale individului. Potrivit Departamentului Agriculturii din SUA, cantitatea de alimente proteice pe care o persoană ar trebui să o consume este in functie de de vârstă, sex și nivelul de randamentul fizic. Majoritatea americanilor mănâncă suficiente alimente din acest grup, dar trebuie să facă selecții mai delicate și mai sub-ramuri ale acestor alimente.

Un nivel sigur de proteine ​​variaza de la 0,8 grame de proteine ​​pe kilogram de greutate corporala, pana la 2 grame de proteine ​​pe kilogram pentru sportivii foarte activi, a spus Crandall. Dar majoritatea americanilor cu adevarat trebuie sa manance aproximativ  1 la 1,2 grame de proteine ​​pe kilogram de greutate corporala….

Majoritatea oamenilor au nevoie de 20 la 30 de grame de proteine ​​pe masă, a spus Crandall. „De exemplu, este vorba de 2,5 ore de ou la micul dejun sau de la 3 la 4 uncii de carne la cină”. Ea a mentinat că majoritatea femeilor americane nu primesc de nicăieri aproape necesarul de proteine ​​recomandate…….. la micul dejun. „Aceasta ar putea să le împiedice masa musculară, metabolismul și nivelurile lor hormonale”.

Crandall a avertizat părinții împotriva stresului consumului de proteine ​​pentru copiii lor, care de obicei obțin proteine ​​suficiente cu ușurință. „Este important să ne concentrăm asupra fructelor și legumelor pentru copii, dar suplimentele de proteine ​​pentru copii merg peste bord”, a spus ea. Când se analizează cum să se obțină proteinele în alimentația copiilor, părinții ar trebui să se concentreze asupra alimentelor întregi și asupra surselor naturale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *